Number of the records: 1  

Použitie informačnej technológie v marketingu

  1. Title Použitie informačnej technológie v marketingu
    Author infoDušan Baran
    Author Baran Dušan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 1 (2000), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * technológie informačné * manažment * zákazníci
    AnnotationImplementácia informačných technológií (ďalej len IT) do marketingu stále na okraji pozornosti. IT a funkcie marketingu. Aplikácie IT v marketingu. Potenciálne prekážky pri používaní IT v marketingu. Faktory súvisiace s efektívnymi aplikáciami IT.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.