Number of the records: 1
Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s.
Title Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s. Author info Kristína Viestová Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 4 (2000), s. 502-503. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X Review document Imidž v teórii a praxi / Vanda Lieskovská. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * podnikatelia * obchodníci * maloobchod * marketing * recenzie Annotation Recenzia na knihu Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Cieľom monografie je prispieť ku komplexnejšiemu spracovaniu teórie imidžu. Kniha má tri kapitoly. Prvú tvorí pojednanie o význame teórie imidžu v marketingu, druhú samostatná teória imidžu a treťou kapitolou je komplexný príklad pre výskum obchodného imidžu. Database ARTICLES References (1) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1