Number of the records: 1  

Proces personálneho marketingu

  1. Title Proces personálneho marketingu
    Author infoMartina Blašková
    Author Blašková Martina
    Source document Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 9 (2001), s. 84-101. - : Poradca podnikateľa Žilina, 2001. ISSN 1335-1508
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing personálny * personalistika * riadenie personálne * zamestnanci * kultúra podniková * trh práce * miesta pracovné
    AnnotationNová dimenzia personálneho marketingu. Fázy realizácie procesu personálneho marketingu. Analýza externých faktorov a internej situácie podniku. Špecifikácia cieľov a formy personálneho marketingu. Formulácia stratégie. Umiestňovanie pracovných miest na trhu práce. Voľba nástrojov personálneho marketingu. Hodnotenie vhodnosti použitých nástrojov a úspešnosti personálneho marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 9-15

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.