Number of the records: 1
Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente
Title Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente . 1. časť Author info Peter Šinský Author Šinský Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 28. - Bratislava : INFORMEX, 2001 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * analýzy * informácie * zber dát * výskum podnikový Annotation Marketingový výskum ako zložitá interdisciplinárna oblasť manažmentu. Definície marketingového výskumu. Proces marketingového výskumu. Základné etapy marketingového výskumu: 1. Špecifiká cieľov marketingového výskumu a definovanie problému výskumu. 2. Spracovanie projektu marketingového výskumu a určenie zdrojov údajov. 3. Príprava zberu údajov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1