Number of the records: 1
[Firemný imidž]
Title [Firemný imidž] Author info Ferdinand Daňo Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 30, č. 4 (2001), s. 537-538. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X Review document Firemný imidž / Viera Čihovská - Eva Hanuláková - Júlia Lipianska. - Bratislava : Eurounion, 2001 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * imidž * dizajn * identita podniková * komunikácia * recenzie Annotation Recenzia na publikáciu Firemný imidž, ktorá vyšla v máji 2001 vo vydavateľstve Eurounion v Bratislave. Štruktúru publikácie tvorí šesť logicky na seba nadväzujúcich kapitol: Vymedzenie fenoménu imidž, firemný imidž, firemná kultúra, firemný dizajn a firemná komunikácia. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E01 00411-001, dokument vo fonde SEK References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1