Number of the records: 1
Informačné systémy v manažmente marketingu
Title Informačné systémy v manažmente marketingu : účinok znásobujú prídavné funkcie. 2. časť Author info Jaroslav Bartl Author Bartl Jaroslav Source document MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 8, č. 23 (2001), s. 26-30. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords systémy informačné * produkty * MMIS * marketing manažment * programy * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * štúdie prípadové * zariadenia počítača vstupné Annotation Vplyv prídavných funkcií na účinok manažérskych marketingových informačných systémov (MMIS). Funkcie jednotlivých prvkov a prídavných zariadení. Administrátor. Automátor. Funkcia web interface, ktorá umožňuje vstup do databázy prostredníctvom bežného internetového prehliadača. Prípadová štúdia zameraná na internacionálne uplatnenie produktov MMIS v marketingu a predaji strojárskeho investičného tovaru. Praktické poznatky z firmy Philips medicínske systémy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 20-24
article
Number of the records: 1