Number of the records: 1  

Informačné systémy v manažmente marketingu

  1. Title Informačné systémy v manažmente marketingu : účinok znásobujú prídavné funkcie. 2. časť
    Author infoJaroslav Bartl
    Author Bartl Jaroslav
    Source document MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 8, č. 23 (2001), s. 26-30. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords systémy informačné * produkty * MMIS * marketing manažment * programy * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * štúdie prípadové * zariadenia počítača vstupné
    AnnotationVplyv prídavných funkcií na účinok manažérskych marketingových informačných systémov (MMIS). Funkcie jednotlivých prvkov a prídavných zariadení. Administrátor. Automátor. Funkcia web interface, ktorá umožňuje vstup do databázy prostredníctvom bežného internetového prehliadača. Prípadová štúdia zameraná na internacionálne uplatnenie produktov MMIS v marketingu a predaji strojárskeho investičného tovaru. Praktické poznatky z firmy Philips medicínske systémy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 20-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.