Number of the records: 1
Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii
Title Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii Author info Pavel Horňák Author Horňák Pavel Source document Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 12-14 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * reklama * propagácia * agentúry * mienka verejná * kampane reklamné Annotation Vývoj marketingovej komunikácie. Pojmové vymedzenie reklamy a jej ciele. Reklama ako súčasť propagácie a propagácia ako súčasť marketingu. Druhy marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Príklady na integrovaný model komunikačných aktivít. Hlavné zásady integrovanej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6
article
Number of the records: 1