Number of the records: 1  

Riadenie skúsenosti zákazníka

  1. Title Riadenie skúsenosti zákazníka : ako využívať neobyčajnú službu na vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka
    TranslationCustomer experience management
    Author infoChris Daffy, Preklad. Eva Pijáková
    Author Daffy Chris
    Another authors Pijáková Eva (Translator)
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 6-9. - Žilina : MASM, 2002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * interakcia sociálna * psychológia riadenia * psychológia trhu
    AnnotationVyužívanie základných princípov ľudskej interakcie a služieb zákazníkom. Priblíženie problematiky riadenie skúsenosti zákazníka. Určenie oblasti vernosti svojmu zákazníkovi. Budovanie vzťahu založeného na dôvere. Použitie prístupu "obidvoch mozgových pologúl" na dosiahnutie závislosti zákazníka. Použitie mocniny +1 na vytvorenie "ÁCH" skúsenosti zákazníka. Vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.