Number of the records: 1
Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality
Title Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality Translation Process approach to marketing research according to quality manager principles Author info Jana Šalgovičová, Iveta Paulová Author Šalgovičová Jana Co-authors Paulová Iveta Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 14-16. - Žilina : MASM, 2002 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords riadenie vrcholové * riadenie kvality * manažment * výskum trhu * informácie * marketing manažment * spracovanie dát * proces informačný * rozhodovanie manažérske Annotation Procesný prístup v manažérstve kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1