Number of the records: 1  

Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie

  1. Title Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie
    Author infoRenáta Pauličková
    Author Pauličková Renáta
    Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Člen svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 10, č. 211 ( 31. októbra - 3. novembra 2002), s. 29. - Bratislava : Ecopress, 2002. ISSN 1335-4701
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * propagácia * marketing * podpora predaja
    AnnotationÚloha propagácie v marketingovom procese. Funkcie marketingu a jeho definícia. Základná úloha marketingu a jeho štyri prvky. Definícia integrovanej marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 201-250

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.