Number of the records: 1
Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie
Title Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie Author info Renáta Pauličková Author Pauličková Renáta Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Člen svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 10, č. 211 ( 31. októbra - 3. novembra 2002), s. 29. - Bratislava : Ecopress, 2002. ISSN 1335-4701 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * propagácia * marketing * podpora predaja Annotation Úloha propagácie v marketingovom procese. Funkcie marketingu a jeho definícia. Základná úloha marketingu a jeho štyri prvky. Definícia integrovanej marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 201-250
article
Number of the records: 1