Number of the records: 1
Reklamný text ako dôležitá súčasť reklamy
SYS r049318 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004100831.4 100 $a 20030714a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Reklamný text ako dôležitá súčasť reklamy $f Eva Vopálenská 330 $a Reklamný text ako jeden zo základných prostriedkov reklamy. Pojmové a obsahové vymedzenie. Reklamný text ako súčasť štylistiky. Využitie viazanej reči v reklamnom texte. Reklama a poézia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052657 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 6 (2003), s. 14-16 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138 610 1-
$a štylistika $9 eu_un_auth*h0006373 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 610 1-
$a spotrebitelia $9 eu_un_auth*h0005900 610 1-
$a umenie $9 eu_un_auth*h0006724 610 1-
$a etika $9 eu_un_auth*h0002020 610 1-
$a prejavy $9 eu_un_auth*h0004837 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Vopálenská $b Eva $3 eu_un_auth*p0075128 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030714 $g AACR2
Number of the records: 1