Number of the records: 1  

Emocionálne pôsobenie značky

  1. Title Emocionálne pôsobenie značky
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 56-57. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords produkty * značky výrobkov * značky kvality * marketing * obchod * zákazníci * imidž
    AnnotationBudovanie značiek ako úsilie diferencovať produkt od ostatnej ponuky. Zámer značkovej politiky - vytvoriť značkou jedinečné predajné posolstvo. Značka ako prostriedok na vyjadrenie "ega". Mágia značky pozostávajúca z imidžu a vzťahov značky. Vizuálne metafory využívané v značkách.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00589-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.