Number of the records: 1
Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby
Title Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby Translation Service level agreement - tool of guarantee of provided service quality Author info Miroslav Hrnčiar Author Hrnčiar Miroslav Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 2 (2007), s. 32-34. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Keywords kvalita * služby * produkty * riadenie kvality * zákazníci Annotation Charakteristika nástroja Service level agreement (SLA). Prínosy SLA. Postup vytvorenia SLA v organizácii. Súčasti SLA: definícia služby, manažérstvo problémov, povinnosti a práva zákazníka, garancie a náhrady, obnova po výpadku a pokračovanie prevádzky, bezpečnosť, ukončenie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1