Number of the records: 1
Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku
Title Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku Author info Otília Zorkóciová Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 601-606. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
Note VEGA 1/4562/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * kultúra podniková * stratégia podniková * dizajn * výskum * Slovensko Annotation Výsledky výskumu, ktorý je zameraný na identifikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu podnikov pôsobiacich na Slovensku. Cieľom bolo zistiť, nakoľko sa cielené budovanie Corporate identity stalo súčasťou firemnej stratégie a identifikovať, v ktorých oblastiach a z akých dôvodov existujú medzi nimi odlišnosti v uplatňovaní tejto stratégie. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ARTICLES No. of Archival Copy E09 01229-020, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1