Number of the records: 1
Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa
Title Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa Author info Pavol Serina Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 154-163. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment * riadenie kvality * riadenie podnikové * riadenie procesné * riadenie strategické * produkty * zákazníci * spotrebitelia * výkonnosť * zamestnanci * manažéri Annotation Systém manažmentu kvality a jeho fungovanie v podniku. Predpoklady implementácie systému manažmentu kvality v podniku. Ako udržať systém manažmentu kvality. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01381-016, originál dokumentu
article
Number of the records: 1