Number of the records: 1
Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku
Title Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Author info Margaréta Nadányiová, Lenka Ližbetinová Author Nadányiová Margaréta Co-authors Ližbetinová Lenka Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * siete mobilné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * technológie obrazové * internet * telefón mobilný Annotation Možnosti využitia internetu a moderných informačných a komunikačných prostriedkov pre účely marketingovej komunikácie. Mobilné komunikačné prostriedky a expanzia marketingovej komunikácie mobilných zariadení (mobilné telefóny, PDA, iPhone, iPod a pod.). Mobilný marketing a využívanie mobilných sietí pre marketing. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1