Number of the records: 1
Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market
Title Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market Author info Ľudmila Novacká Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document 29th EuroCHRIE : annual conference, Dubrovnik, Croatia : conference proceedings, 19-22 October 2011. S. 443-453. - Dubrovnik : The American College of Management and Technology, 2011. ISBN 978-0-615-54307-9 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Croatia systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * mestá * konkurencieschopnosť * výskum * Bratislava Annotation Význam značky mesta v súvislosti s konkurencieschopnosťou na trhu cestovného ruchu. Teoretické výsledky aplikované v praxi na príklade Bratislavy, hlavného mesta Slovenska. Výsledky sú založené na prieskume dvoch autorov - použitie dotazníka a analýza video klipov. Značka Bratislavy vo vzťahu ku konkurencii. URL http://www.eurochrie.org/news/2011/november/30/dubrovnik-conference-proceedings/ Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01478-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1