Number of the records: 1
Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní
Title Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní Translation Marketing mix in higher education Author info Zoltán Rózsa Author Rózsa Zoltán Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 1, č. 2 (2012), s. 165-172. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords vzdelávanie vysokoškolské * výučba vedecká * študenti * marketing mix Annotation Identifikácia prístupov jednotlivých autorov k formulácii prvkov marketingového mixu vo vzdelávacích službách, špecificky v terciárnom vzdelávaní, ako východiska dizajnu ďalšieho primárneho výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-2
article
Number of the records: 1