Number of the records: 1
Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix
Title Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix Parallel title Characterics of marketing ethics and international marketing strategy with focusing on marketing mix Author info Lucia Furdová Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 311-321. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6 Výstup z projektu VEGA 1/0893/12 Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku
Note VEGA 1/0893/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * marketing medzinárodný * trh * firmy * etika Annotation Marketingová etika. Medzinárodná marketingová stratégia. Vplyv krízy na zmeny marketingového prostredia. Vstup firiem na zahraničný trh. Marketingový mix medzinárodne činného podniku. Primárny prieskum - vybrané atribúty medzinárodnej marketingovej stratégie. URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E13 00359-005, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 470 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1