Number of the records: 1  

Inovačná marketingová koncepcia alternatívneho placementu bryndze v konkurencii probiotických výrobkov

  1. Title Inovačná marketingová koncepcia alternatívneho placementu bryndze v konkurencii probiotických výrobkov : diplomová práca
    Author infoMichaela Štáliková, školiteľ: Peter Filo
    Author Štáliková Michaela
    Another authors Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2014. - 97 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number884377

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce16.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.