Number of the records: 1
Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa
Title Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa Parallel title Social marketing helps in educating the consumer Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. S. 16-28 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4297-5 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing sociálny * definície * organizácie neziskové * organizácie ziskové * zodpovednosť spoločenská Annotation Podstata a význam sociálneho marketingu. Definície sociálneho marketingu. Sociálny verzus klasický marketing. Sociálne problémy a sociálne zmeny. Typy sociálnych zmien podľa času a úrovní v spoločnosti. Sociálny marketing sleduje zmeny v spoločnosti a ak sa vyvíjajú nežiaducim smerom, začne konať. Aj keď je sociálny marketing na prvý pohľad orientovaný na činnosti neziskového sektora ( environmentálna problematika, násilie, rasizmus, nezamestnanosť, negramotnosť, hlad, zdravotné problémy a pod.), začína sa čoraz viac presadzovať aj v komerčnej sfére. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00980-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 396.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1