Number of the records: 1  

Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa

  1. Title Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa
    Parallel titleSocial marketing helps in educating the consumer
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. S. 16-28 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4297-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing sociálny * definície * organizácie neziskové * organizácie ziskové * zodpovednosť spoločenská
    AnnotationPodstata a význam sociálneho marketingu. Definície sociálneho marketingu. Sociálny verzus klasický marketing. Sociálne problémy a sociálne zmeny. Typy sociálnych zmien podľa času a úrovní v spoločnosti. Sociálny marketing sleduje zmeny v spoločnosti a ak sa vyvíjajú nežiaducim smerom, začne konať. Aj keď je sociálny marketing na prvý pohľad orientovaný na činnosti neziskového sektora ( environmentálna problematika, násilie, rasizmus, nezamestnanosť, negramotnosť, hlad, zdravotné problémy a pod.), začína sa čoraz viac presadzovať aj v komerčnej sfére.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00980-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF396.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.