Number of the records: 1
Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services
Title Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services Translation Ľudský kapitál ako významný faktor kvality služieb Author info Anna Marhefková Author Marhefková Anna EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 15, č. 1 (2017), s. 27-32. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2017. ISSN 1336-3727 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords kapitál ľudský * efektívnosť ekonomická * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * spokojnosť zákazníkov * podnik * kvalita služieb Annotation Potreba kvalitného ľudského kapitálu v podnikových službách, ktorý významne ovplyvňuje ich úspech. Dôležitým predpokladom na dosiahnutie úspechu a spokojnosti zákazníkov sú efektívne, motivačné a komunikačné schopnosti. Komunikácia medzi zamestnancami a zákazníkmi, ako aj zamestnancami a zamestnávateľmi prispieva k zvýšeniu efektívnosti a kvality služieb. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00252-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 100.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1