Number of the records: 1  

Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services

  1. Title Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services
    TranslationĽudský kapitál ako významný faktor kvality služieb
    Author infoAnna Marhefková
    Author Marhefková Anna EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 15, č. 1 (2017), s. 27-32. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2017. ISSN 1336-3727
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords kapitál ľudský * efektívnosť ekonomická * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * spokojnosť zákazníkov * podnik * kvalita služieb
    AnnotationPotreba kvalitného ľudského kapitálu v podnikových službách, ktorý významne ovplyvňuje ich úspech. Dôležitým predpokladom na dosiahnutie úspechu a spokojnosti zákazníkov sú efektívne, motivačné a komunikačné schopnosti. Komunikácia medzi zamestnancami a zákazníkmi, ako aj zamestnancami a zamestnávateľmi prispieva k zvýšeniu efektívnosti a kvality služieb.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00252-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF100.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.