Number of the records: 1
Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka
Title Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka Translation Industry 4.0 and customer loyalty Author info Gustav Tomek Author Tomek Gustav Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 15-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov * spokojnosť v práci * stratégia marketingová * stratégia podniková * priemysel 4.0 Annotation Uplatnenie platformy Priemysel 4.0 vedie firmy k tomu, aby sa výrobné procesy optimalizovali na individuálne potreby zákazníkov. Tieto skutočnosti stavajú do nových rolí zakazníka aj zamestnanca. Vznikajú väčšie nároky na loajalitu zamestnanca, bez ktorého nie je ani loajalita zákazníka. Myšlienka Priemyslu 4.0 posilňuje tetno vzťah tým, že vyvoláva u zamestnancov aktívne a kretívne sa podieľať na výrobnom procese. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4 + 1príl.
article
Number of the records: 1