Number of the records: 1
Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
Title Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market Translation Masmediálna komuniácia a trh spoločností: prípad českého hypotekarného trhu Author info Daria Gunina, Michal Novák, Lenka Komárková Author Gunina Daria Co-authors Novák Michal Komárková Lenka Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis VŠE. Roč. 26, č. 2 (2018), s. 41-55. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2018. ISSN 0572-3043 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia masmediálna * trh hypotekárny * spoločnosti obchodné * televízia * Česko Annotation Analýza masovokomunikačnej komunikácie hypotekárnych veriteľov na českom trhu. Koncepcia konkurenčných stratégií Kotlera. Vzťah medzi postavením hypotekárnych veriteľov na trhu a ich masovými médiami. Hromadná komunikácia veriteľov podľa ich finančnej výkonnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.7 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1