Number of the records: 1
Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch
Title Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch Parallel title Evaluation of the Effectiveness of Marketing Communication of the Slovak Tourist Board Author info Jana Kučerová, Ivana Vala Magátová Author Kučerová Jana Co-authors Vala Magátová Ivana Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 9, č. 2 (2018), s. 18-26. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 1804-252X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords ruch cestovný * agentúry * marketing * komunikácia marketingová * rozpočty * financie * analýza korelačná * Slovensko Annotation Skúmanie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch. Nástroje marketingovej komunikácie štátu ako cestovného cieľa. Metódy merania účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie. Skúmanie výskumnej otázky, či existuje priama závislosť medzi objemom finančných prostriedkov SACR vynaložených na nástroje marketingovej komunikácie a počtom návštevníkov a priemernou dĺžkou ich pobytu na Slovensku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 265.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1