Number of the records: 1
Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít
Title Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít Parallel title Return on Investments As an Indicator of the Effectiveness of Marketing Activities Author info Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 383-393 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Note VEGA 1/0876/17 (50%). - VEGA 1/0569/18 (50%) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * investície * zisk * zisk ekonomický * efektívnosť * efektívnosť investícií ekonomická * ukazovatele efektívnosti Annotation Marketing by mal byť zodpovedný za riadenie marketingových zdrojov a procesov za účelom dosiahnuť návratnosť investícií do marketingu a zvýšiť celkovú efektívnosť marketingu. To znamená, že spoločnosť potrebuje merať a finančne vyhodnotiť svoju výkonnosť prostredníctvom vhodne zvolených ukazovateľov / metrík. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00805-018, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 305.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1