Number of the records: 1
Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia
Title Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia Parallel title Vzťah medzi sveto-mysliteľstvom (kozmopolitizmom) a spotrebiteľským etnocentrizmom: v prípade Slovenska Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 48, č. 4 (2019), s. 388-398 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords kozmopolitizmus * spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko * analýza regresná * analýza korelačná Annotation Vzťah medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a svetonázornosťou na Slovensku. Špecifické spojenie medzi dvoma rôznymi množstvami. Ako nástroje na meranie použité stupnice CETSCALE a World-mindedness. Na skúmanie a preukázanie hypotézy použitá jednosmerná ANOVA. Regresná a korelačná analýza na skúmanie vzťahu medzi množstvami. Významný vzťah medzi spotrebiteľským etnocentrizmom (CETSCALE) a zmýšľaním vo svete (škála zmýšľania vo svete). Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00930-003, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 334.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1