Number of the records: 1
Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children
Title Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children Translation Povedomie rodičov a postoj digitálnych médií vysielajúcich reklamu pre deti Author info Ljupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková Author Naumovska Ljupka Co-authors Jovevski Dimitar Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Source document The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting : Rome, Italy : 21 - 23 February, 2020. Pp. 1-11 online. - [Vilnius] : [Diamond Scientific Publication], 2020 ; The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting. ISBN 978-609-485-016-5 pub Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Lithuania Keywords médiá * mládež * reklama * regulácia * marketing elektronický Annotation Deti ako spotrebitelia v digitálnej ére v rôznom veku. Psychologické a finančné účinky reklamy na deti. Etika a regulácia detského mediálneho trhu. Úloha rodičov pri regulácii / samoregulácii vysielania digitálnej reklamy a digitálneho obsahu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00162-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 520.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1