Number of the records: 1
Digitálny marketing a jeho využitie v zdravotníctve
Title Digitálny marketing a jeho využitie v zdravotníctve Author info Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. S. 230-231. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X.. ISBN 978-80-225-4724-6 Note VEGA 1/0376/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords služby zdravotnícke * komunikácia marketingová * siete sociálne * zdravotníctvo verejné * marketing elektronický * digitalizácia Annotation Poskytovanie zdravotníckych služieb sa spája čoraz častejšie s alternatívou vytvárania intenzívnejších väzieb s pacientskou verejnosťou. Prostredníctvom využívania nástrojov efektívneho marketingu v digitálnych kanáloch sa usilujeme zvyšovať zákazníkom vnímanú hodnotu poskytovaných služieb. Online kanály ponúkajú široké možnosti na oslovenie pacientov a potenciálnych klientov zdravotníckych zariadení. Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00377-035, kópia plného textu
article
Number of the records: 1