Number of the records: 1
Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression
Title Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression Translation Zacielenie sa na online reklamu prostedníctvom logistickej regresie Author info Erik Šoltés, Janka Táborecká-Petrovičová, Romana Šipoldová Author Šoltés Erik EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 4 (2020), s. 197-214 online. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2020-4-013 Note VEGA 1/0488/20. - KEGA 007EU4/2020. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords skupiny cieľové * reklama * obchod elektronický * regresia * demografia Annotation Demografické zacielenie pomocou logistických regresných modelov. Predstavenie binomického a multinomického logistického modelu, ktorých úlohou je predikcia veku a pohlavia používateľov internetu v rámci skupiny. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00826-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 907.7 KB publicly available article
Number of the records: 1