Number of the records: 1
Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care
Title Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care Parallel title Dôvera a viera, ako inovatívne marketingové nástroje pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti Author info Nella Svetozarovová, František Pollák, Zuzana Kaščáková, Jarmila Straková, Petra Pártlová Author Svetozarovová Nella Co-authors Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Kaščáková Zuzana Straková Jarmila Pártlová Petra Source document European Journal of Science and Theology. Vol. 16, no. 5 (2020), pp. 69-79 online. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517 Note TL 020021. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords reputácia podniku * podnikanie * výkonnosť * inovácia * starostlivosť zdravotná * nástroje marketingové Annotation Overenie súboru determinantov reputácie - nehmotného majetku vo vzťahu ku konceptu výkonnosti poskytovateľov pôsobiacich v zdravotníctve. Model reputácie obchodného výkonu. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00646-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 270.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1