Number of the records: 1
Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe
Title Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe Translation Súčasné trendy v udržateľnom marketingu a jeho blízka budúcnosť v Európe Author info Michael Šášky Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 97-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing udržateľný * Európa * plánovanie * stratégia obchodná * konkurencieschopnosť Annotation Tento článok sa ponorí do vyvíjajúceho sa prostredia udržateľného marketingu v Európe a zdôrazňuje jeho transformáciu z prvku marketingového plánu na základnú obchodnú stratégiu. Keďže Európa je na čele environmentálnych a sociálne zodpovedných iniciatív, trvalo udržateľný marketing sa skúma komplexne. Články rozoberajú teoretické základy a praktické príklady, pričom zdôrazňujú jeho kľúčovú úlohu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti a podpore udržateľnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00647-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1