Number of the records: 1  

Trendy v digitálnom marketingu

  1. Title Trendy v digitálnom marketingu
    Parallel titleTrends in digital marketing with a focus on click-through rates
    Author infoSimona Balaščáková
    Author Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 17-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0
    NoteKEGA 029EU-4/2022
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords internet * marketing elektronický * informácie * podnikanie * zákazníci
    AnnotationV prvej časti príspevku identifikujeme základné pojmy, ktoré sú kľúčové pre pochopenie problematiky. Väčšinou ide o SEO a PPC a miery prekliku. Hlavným cieľom príspevku je vysvetliť rôzne trendy a ich využitie v digitálnom prostredí a porovnať miery prekliknutia pri organických výsledkoch vyhľadávania. V tejto časti sme použili metódu porovnania a porovnali priemerné miery prekliknutia z viacerých zdrojov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00686-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF178.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.