Number of the records: 1
Vzťah CI a identity značky
Title Vzťah CI a identity značky Author info Matej Jaššo Author Jaššo Matej Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 2000), s. 15. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords identita podniková * brand manažment * značky výrobné * nápoje nealkoholické * The Coca-Cola Company * marketing Annotation Podobne ako je možné a potrebné budovať identitu firmy (CI), je zároveň množné a potrebné budovať identitu jednotlivých jej značiek alebo produktov. Pojem brand identity vyjadruje identitu značky (branding) a patrí do sféry marketingu. Prínos brand identity v praxi. Profilácie identity značiek The Coca-Cola Company. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 7-12
article
Number of the records: 1