Number of the records: 1
Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu
Title Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu Author info aut. Mária Kubandová Author Kubandová Mária Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 36, č. 2 (2003), s. 122-124. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2003. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * trh medzinárodný * globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * komunikácia multikultúrna Annotation Postupujúci vplyv globalizácie a jej vplyv na domáci trh. Náročnosť vstupu na zahraničné trhy. Kultúrne rozdiely počas rokovaní s obchodnými partnermi. Medzinárodný marketing a manažéri. Dôležitosť poznávania národných zvyklostí. Príklady medzinárodného marketingu a prispôsobovanie sa miestnym podmienkam. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1