Number of the records: 1  

Vernosť sa nedá vymáhať

  1. Title Vernosť sa nedá vymáhať
    Author infoaut. Tibor Tabery
    Author Tabery Tibor
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia marketingová * ceny * maloobchod * supermarkety * riadenie predaja
    AnnotationFenomén marketingovej komunikácie a zákaznícka vernosť. Dôležitosť cien v maloobchode. Akciová cenotvorba a cenová propagácia. Obsah pojmu CRM.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.