Number of the records: 1
Reklama
Title Reklama : (história versus súčasnosť). 8 Author info aut. Pavel Horňák Author Horňák Pavel Source document Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 16-19 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords komunikácia marketingová * reklama * história * Slovensko * Česko * agentúry * práca s verejnosťou * sponzorovanie * médiá * propagácia * 1989 Annotation Marketingová komunikácia v Československu v období od novembra 1989 po rozpad federácie. Situácia po rozpade federácie. Počiatky reklamy v Slovenskej republike. Rozvoj reklamných agentúr a ďalších subjektov z oblasti marketingovej komunikácie. Reklamný trh a reálny stav ekonomiky. Vzťah obyvateľov Slovenska k reklame. Reklama a public relations (PR) ako zložky marketingovej komunikácie a ich vlastné špecifiká. Prepojenie pôsobenia reklamy a PR. Akceleračné (základné) zložky public relations. Pojmové vymedzenie týchto zložiek. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
article
Number of the records: 1