Number of the records: 1  

Analýza reklamného trhu podľa výrobcov a značiek v Slovenskej republike

  1. Title Analýza reklamného trhu podľa výrobcov a značiek v Slovenskej republike
    Author infoaut. Ľudmila Nagyová, Daniela Repiská
    Author Nagyová Ľudmila
    Co-authors Repiská Daniela
    Source document Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 37-50. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003. ISSN 1212-3951
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * výdavky * trh reklamný * manažéri * odberatelia * výrobcovia
    AnnotationObsahové vymedzenie pojmu reklama. Ciele reklamy. Identifikácia trhových cieľov. Prehľad najväčších výrobcov z hľadiska objemu prostriedkov investovaných do reklamy v rokoch 1998 až 2001. Výdavky na reklamu a ich návratnosť. Analýza vývoja reklamného trhu z hľadiska celkového objemu preinvestovaných prostriedkov v reklame v rokoch 1998, 1999, 2000 a 2001. Analýza vývoja hlavných ukazovateľov reklamného trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.