Number of the records: 1  

K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu

  1. Title K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
    TranslationTendencies in international marketing development
    Author infoaut. Eduard Urban
    Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 68-72. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * obchod elektronický * plán podnikateľský * manažment * zdroje finančné
    AnnotationFormy a trendy medzinárodného marketingu vo vzťahu k zmenám trhového prostredia Riadenie medzinárodného marketingu. Zmeny v marketingovom prostredí. Modifikácia marketingových stratégií. Prevratné technologické zmeny modifikujú prostredie a formy medzinárodného marketingu. Elektronické podnikanie a elektronický obchod.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.