Number of the records: 1  

IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti

  1. Title IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti
    Author infoaut. Katarína Urbanová
    Author Urbanová Katarína
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.11 - Druhy a formy podnikov
    Keywords firmy * nábytok * priemysel nábytkársky * domy obchodné * distribúcia * komunikácia marketingová * IKEA
    AnnotationVznik názvu IKEA. Ingvar Kamprad - zakladateľ firmy IKEA. Vízia a obchodná myšlienka firmy IKEA. Produkt a cena. Distribúcia - obchodný dom ako primárne médium na prezentáciu sortimentu. Marketingová komunikácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.