Number of the records: 1  

Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu"

  1. Title Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu"
    TranslationResearch and Education in the "New Marketing Era"
    Author infoaut. Dagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 9 (2003), s. 1146-1157. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * informácie * technológie informačné * vzdelávanie * zákazníci * správanie spotrebiteľa * manažment
    AnnotationHodnotenie dôsledkov vývoja marketingovej praxe na výskum a formovanie obsahu marketingového vzdelávania. Marketingový výskum a potreba informácií o zákazníkoch a trhoch. Znalostná úroveň pracovníkov marketingu. Vplyv technologických zmien na marketingové aktivity. Nové oblasti marketingového vzdelávania. Strategické modely interakcie organizácia - zákazník. Spoločenské dôsledky nového marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 6-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.