Number of the records: 1
Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu"
Title Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu" Translation Research and Education in the "New Marketing Era" Author info aut. Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 9 (2003), s. 1146-1157. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * informácie * technológie informačné * vzdelávanie * zákazníci * správanie spotrebiteľa * manažment Annotation Hodnotenie dôsledkov vývoja marketingovej praxe na výskum a formovanie obsahu marketingového vzdelávania. Marketingový výskum a potreba informácií o zákazníkoch a trhoch. Znalostná úroveň pracovníkov marketingu. Vplyv technologických zmien na marketingové aktivity. Nové oblasti marketingového vzdelávania. Strategické modely interakcie organizácia - zákazník. Spoločenské dôsledky nového marketingu. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 6-10
article
Number of the records: 1