Number of the records: 1  

Golf ako marketingový nástroj

  1. Title Golf ako marketingový nástroj
    Author infoaut. Ivana Šimlovičová
    Author Šimlovičová Ivana
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 8 (august 2004), s. 12. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnnotationZážitkový marketing zaznamenáva boom, a nielen pri komunikácii s konečnými spotrebiteľmi, ale aj v B2B. Rastúca popularita golfu je toho dôkazom. Golf ako komunikačný nástroj.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12 + 10 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.