Number of the records: 1  

Zákazníci s námi poznají rozdíl

  1. Title Zákazníci s námi poznají rozdíl
    Source document Marketing magazine. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 34-35. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords stratégia podniková * stratégia marketingová * značky výrobkov * výrobcovia * spotrebitelia * trh spotrebiteľský * internet * komunikácia * Whirlpool
    AnnotationRozhovor s generálnym riaditeľom Whirpool ČR a SR. Značka Whirpool na prvom mieste na trhu domácich spotrebičov. Stratégia riadenia spoločnosti a jej úspech u zákazníka. Šiesty zmysel výrobkov Whirpool. Využitie internetu ako marketingového nástroja. Dôraz na osobný kontakt zákazníka s tovarom. Chladnička Whirpool a jej komunikácia pomocou SMS so spotrebiteľom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.