Number of the records: 1  

Súčasné trendy marketingu v praxi

  1. Title Súčasné trendy marketingu v praxi
    TranslationPresent marketing tendencies in practice
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 26-27. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords globalizácia * globalizácia hospodárstva * technológie informačné * technológie komunikačné * podnik * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * zákazníci * dotazníky * výskum
    AnnotationProces globalizácie predstavuje prevratnú spoločenskú transformáciu. Jej súčasťou je skracovanie vzdialeností medzi jednotlivými časťami sveta, hyperkonkurencia a nasýtenosť trhov. Výsledky prieskumu zameraného na otázku - Ako sa prejavujú globalizačné procesy v marketingovej praxi podnikov s rôznym rozsahom pôsobenia (celosvetovo, medzinárodne, národne v rámci SR) a zároveň vykonávajúcich svoju činnosť v rôznych oblastiach podnikania. Potreba marketingu na začiatku 21. storočia, podniky pripisujú stále väčšiu dôležitosť moderným marketingovým nástrojom, prispôsobujú svoje stratégie nielen rastúcej konkurencii, ale aj novému globálnem zákazníkovi.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01009-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.