Number of the records: 1
Súčasné trendy marketingu v praxi
Title Súčasné trendy marketingu v praxi Translation Present marketing tendencies in practice Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 26-27. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords globalizácia * globalizácia hospodárstva * technológie informačné * technológie komunikačné * podnik * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * zákazníci * dotazníky * výskum Annotation Proces globalizácie predstavuje prevratnú spoločenskú transformáciu. Jej súčasťou je skracovanie vzdialeností medzi jednotlivými časťami sveta, hyperkonkurencia a nasýtenosť trhov. Výsledky prieskumu zameraného na otázku - Ako sa prejavujú globalizačné procesy v marketingovej praxi podnikov s rôznym rozsahom pôsobenia (celosvetovo, medzinárodne, národne v rámci SR) a zároveň vykonávajúcich svoju činnosť v rôznych oblastiach podnikania. Potreba marketingu na začiatku 21. storočia, podniky pripisujú stále väčšiu dôležitosť moderným marketingovým nástrojom, prispôsobujú svoje stratégie nielen rastúcej konkurencii, ale aj novému globálnem zákazníkovi. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01009-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1