Number of the records: 1  

Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu

  1. Title Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu
    TranslationStrategy of the typical product assessment at the foreign market
    Author infoZuzana Kapsdorferová, Elena Horská
    Author Kapsdorferová Zuzana
    Co-authors Horská Elena
    Source document Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. Roč. 8, č. 1 (2005), s. 14-18. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords poľnohospodárstvo * produkty * valorizácia * Slovensko * trh zahraničný * zákazníci * Taliansko * stratégia marketingová * politika výrobková * analýza swot
    AnnotationPoukázanie na možnosti presadenia sa typického produktu, resp. regionálnej špeciality (bryndze) na zahraničnom trhu s dôrazom na jeho špecifickosť, charakteristické znaky, prínos pre budovanie imidžu územia ako aj akceleráciu zahraničnej obchodnej výmeny. Modelový príklad formulovania marketingovej stratégie pre cieľový zahraničný trh - Taliansko. Pri riešení práce sa použili metódy SWOT analýzy, syntézy, komparácie a dedukcie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.