Number of the records: 1  

Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol

  1. Title Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol
    Author infoMilan kašík
    Author Kašík Milan
    Source document Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 20-23. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2005. ISSN 1210-6658
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords školy vysoké * marketing * systém CRM * absolventi * zákazníci
    AnnotationUplaňovanie marketingu v práci vysokých škôl. Pohľad na poslucháčov a absolventov vysokých škôl typológiou zákazníkov vzťahového marketingu (CRM). Absolvent - ako kľúčový zákazník - priaznivec školy, obhajca školy, partner školy. Starostlivosť o zákazníkov - v ponímaní vzťahu s absolventami. Využívanie kvalitnej marketingovej komunikácie školy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4 + zvláštne číslo

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext154.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.