Number of the records: 1
Marketing a rizika implementace IT
Title Marketing a rizika implementace IT Author info Petr Paukner Author Paukner Petr Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 48-49. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Keywords marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * technológie informačné * báza dát * kontrola * analýzy * efektívnosť * riziko Annotation Marketing a systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. Zhromažďovanie zákazníckych dát, ich čistenie, kontrola a analýza. Využívanie zákazníckych informačných portálov. Aké podmienky musí spĺňať kvalitný softvérový systém. Komerčné riešenie softvérového systému verzus riešenie na objednávku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1