Number of the records: 1  

I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně

  1. Title I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně
    Author infoPetr Němec
    Author Němec Petr
    Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords trh * obchod * produkty * zákazníci * diverzifikácia * globalizácia * regióny * marketing
    AnnotationProces internacionalizácie a dôležitosť dbať na rozdiely v potrebách zákazníkov, ktoré vyplývajú z kultúrnych odlišností. Diverzifikácia potrieb zákazníka. Príklad na firme Volkswagen a Henkel. Skúmanie kultúrnych odlišností a ľahšie umiestnenie produktov na trhu. Pružná reakcia na miestne zvyklosti. Centrála verzus pobočky firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.