Number of the records: 1
I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně
Title I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně Author info Petr Němec Author Němec Petr Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords trh * obchod * produkty * zákazníci * diverzifikácia * globalizácia * regióny * marketing Annotation Proces internacionalizácie a dôležitosť dbať na rozdiely v potrebách zákazníkov, ktoré vyplývajú z kultúrnych odlišností. Diverzifikácia potrieb zákazníka. Príklad na firme Volkswagen a Henkel. Skúmanie kultúrnych odlišností a ľahšie umiestnenie produktov na trhu. Pružná reakcia na miestne zvyklosti. Centrála verzus pobočky firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-6
article
Number of the records: 1