Number of the records: 1
General Theory of Measurement in Marketing Research
Title General Theory of Measurement in Marketing Research Translation Všeobecná teória merania v marketingovom výskume Author info František Peller, Petra Škrovánková Author Peller František EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI Co-authors Škrovánková Petra EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Source document SM 2006 : zbornik apstrakata : Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu. S. 8. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2006. ISBN 86-7233-124-9 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Yugoslavia systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords marketing * výskum * teória merania * modely * teória hier * pravdepodobnosť Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from international conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00810-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1